Zo mooi die stofjes van bambiblauw! Toen ik deze voor de eerste keer ontdekte, was ik nog iets minder ervaren in het naaien... Ik vond de stofjes net iets te duur... Maar nu ik steeds meer ervaring op doe, is mijn mening al hard veranderd op vlak van stoffen van goede kwaliteit. Wat logisch is natuurlijk!
Lang heb ik getwijfeld toen deze reeks, met orka, zebra, beer en koala, uitkwam, om een paneel aan te schaffen. Zo lang dat ze uitverkocht waren. Wachten dus, regelmatig een kijkje nemen op de website en uiteindelijk kreeg ik melding dat ze terug binnen waren. Blijkbaar verkeerde druk, iets kleiner dan normaal, maar geen probleem... Ik liet mijn dochter zelf mee kiezen. Zij koos resoluut voor de zebra!
Waarom heb je dan de orka voor haar gemaakt?hoor ik jullie al denken... Ik was niet zeker of de maat voor de leonora sweater van lmv wel klopte. Daarom eerst de orka, dan kon de kleine zus deze eventueel aandoen en had grote zus nog steeds haar zebra.
Ik vind het echt een tof truitje geworden! De zebra is op komst! Hiervoor ga ik terug het patroon van leonora sweater gebruiken denk ik. De maat is perfect!
Stof: Bambiblauw en effen Madeline de stoffenmadam
Patroon: Leonora Sweater La maison victor





