Dus toen ik zwanger werd van Jolientje kwam de vraag natuurlijk naar boven wie we hoe gingen aanspreken. En ja, zij zou Tante zus worden. :-)
Tante Zus is ook de meter van Jolien en ze zijn de dikste maatjes. Super gewoonweg om ze samen bezig te zien.
Vanaf 1 september is ons oudste spruit naar school beginnen gaan. Dus tijdens het plannen hoe we alles geregeld gingen krijgen, wilde Tante Zus zeer graag helpen. Ze brengt op bepaalde dagen Jolien naar school en gaat ze halen met de fiets. (Waarvoor grote dank! Wat een schat!)
Daarom dus de eigenlijke vraag voor een sjaaltje.
Zelf had ik er nog een dunne liggen. Ik deed haar deze aan. Mooi, maar kleurloos...(en ik hou van kleur!) Een gebreide hadden we nog in haar kast, maar dat is nog veel te warm.
Daarom nam ik een leuke fleurige stof uit de kast en kocht witte kleine pomponnetjes en ging aan de slag.
Het werd een sjaaltje van 150 op 40 cm. Past perfect!
Zo kan ze ertegen voor de herfstdagen!
En wat een dametje is ze geworden! Ze wordt zo groot!
Het kleedje dat ze hier draagt, is de Jill jurk van La maison Victor. (Deze heb ik nog niet op deze blog vermeld. Voor mijn blogtijdperk :-p ) Wel een zalig patroon!!!
Stof: Veritas
Bolletjes: Veritas
Kousenbroek: Veritas
Stofje kleedje: De stoffenmadam
Truitje: Someone








