Al enige tijd volgde ik via bloglovin' fantastische blogs en aangezien ik de laatste tijd de naaikriebels echt weer te pakken heb, dacht ik waarom niet ;)
Een naam had ik al bedacht...
Ik heb 2 fantastisch schattige dochtertjes die soms ook wel eens in 'b'engeltjes veranderen... Jolien is 2,5 jaar en mag in september starten met school. Spannend! De jongste kapoen, Lotte, is begin juni net 1 geworden.
Je kunt al raden...mijn blognaam heb ik bedacht aan de hand de namen van mijn twee meiden. Hierbij heb ik hulp gekregen van het facebookgroepje 'De stoffemiekes'. Bedankt!
Het is geworden: LOTTELIEN. Klinkt fris en vrolijk vind ik!
| Tussen de prachtige lavendel in Frankrijk. Jolien haar kleedje is het zelfgemaakte jurkje uit lmv: Jill jurk. Echt een aanrader! |
Ziezo we zijn gestart met de uitdaging! Benieuwd wat de toekomst brengt!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten