Kleedjes maken voor mijn kleine meiden: fantastisch en graag! Mezelf vergeet ik wel eens of eerder...ik durf er niet altijd aan te beginnen. Vooral omdat ik geen zin heb om mooie stoffen te verknippen en achteraf erop uit te komen dat de maten helemaal niet kloppen... Te veel frustratie willen we niet. Het moet plezant blijven.
Ondertussen zijn mijn naai-ervaringen al sterk verbeterd. In korte tijd heb ik terug veel kleedjes gemaakt en het lukt steeds beter en beter. Daarom: Iets voor mezelf! (Foto-ervaring moet ik ook nog opdoen ;) Van mijn kindjes mooie foto's trekken is veel makkelijker.)
Wat maakte ik voor mezelf?
Ik zag prachtige resultaten verschijnen van de Harley Top uit La maison victor. De uitgave waarin deze stond had ik nog niet, dus heb ik deze onmiddellijk nabesteld. En wat een superpatroon! Snel klaar, past perfect, valt mooi! Tevreden ik!
De stof kocht ik in Den boom in Lier. Heel zacht en soepel. Ik was meteen verliefd op de print waarop je kunt blijven zoeken naar de verschillende figuren die erop staan. Er volgen nog meer versies van de Harley Top!



Geen opmerkingen:
Een reactie posten