Wat was ik verliefd op het schattige pandastofje! Ik vond deze bij Madeline de stoffenmadam voor eigenlijk een klein prijsje voor zulk een leuke stof. Ze was er in rood, geel, maar mijn oog viel op de groene.
Als ik dan nog niet onmiddellijk weet wat er me te maken, neem ik meestal een metertje mee. Met mijn kleine meisjes gaat dit nog. Makkelijk dus!
Stof voor durf het zelvers 2 werd uit de kast gehaald. Uit deze editie had ik nog nooit een kleedje gemaakt en dit leek me het ideale stofje. Ik koos voor Marie Celestine met kapmouwtjes. In plaats van knopen gebruikte ik kamsnaps. Super handig! Al moet je soms wel uitkijken dat je ze er op de juiste manier in vastknijpt.
Ik had een maatje 110 gekozen, omdat de vorige editie mij had geleerd dat de kleedjes zeer klein uitvallen voor mijn oudste. Normaal gezien draagt ze een 104. Toen het kleedje klaar was, vreesde ik dat het te groot zou zijn. Maar bij het passen de volgende morgen bleek het goed te zitten. Ik heb het enkel een 5 cm verkort. Tevreden mama!
En ook tevreden Jolien! Ze vindt het fantastisch met de panda's!
Een aan-foto blijf ik voorlopig schuldig... Wordt vervolgd.



Geen opmerkingen:
Een reactie posten