Pagina's

maandag 17 augustus 2015

Het voordeel van twee dochtertjes :-)

Mijn droom was altijd om twee dochtertjes te hebben. Is dit nu omdat ik zelf een schat van een zus heb...? Kans is groot.
Het heeft ook zo zijn voordelen om twee meisjes te hebben. De gigantische kleerkast kan gewoon nog een keer gedragen worden. Ze groeien er zo snel uit, dus zou het zonde zijn van die mooie kleedjes...en de centjes... Ik moet er wel bij zeggen: grotendeels. Want Jolien is een winterkindje en Lotte een lentekindje. Het geluk hebben we dat Lotte steviger gebouwd is en sneller in alles kan.

Zo deed ik een zelfgemaakt T-shirt met paddestoelen aan bij Lotte die ik voor de oudste gemaakt had. Hij paste! Geweldig!

Terwijl ik ons fotoalbum doorbladerde, kwam ik dit T-shirt ook tegen met Jolientje. Best wel grappig, want zij was al een half jaar ouder toen ze deze aan had. (ongeveer 19 maanden)


Zoals je ziet is Lotte (14 maanden) een stevig madammeke. Een guitige, enthousiaste, maar wel met een pittig karakter!


Er zullen nog heel veel kleedjes naar ons jongste gaan! Daarom ben ik ook meer geneigd om voor ons grootste meisje iets te maken. Zij groeit er zo snel niet meer uit ;-)

Patroon: Ottobre 3/2014
Stof: Ooit op stoffenbeurs gekocht
Aan de schouders met kamsnaps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten