Pagina's

zondag 6 september 2015

Een emotionele week

Mijn moederhartje kreeg het deze week redelijk zwaar te verduren...(Ik ben dan ook ongelofelijk gevoelig :-p Zeker de laatste tijd.) Ons oudste spruit ging voor de eerste keer naar school. Dagen voordien voelde ik de zenuwen, vlinders al in mijn buik ronddwarrelen. Jolien daarentegen had er precies niet zo veel last van. Maar ja...logisch ook, want ze had geen besef wat haar te wachten stond.
Daarnaast moest ik zelf ook terug starten na een zalige vakantie! Maar ik heb het geluk dit jaar halftijds te werken. Zo kon ik Jolien nog naar school doen en kan ze met halve dagen gaan. Want ze kan haar slaapje nog goed gebruiken.




De foto's zijn van mindere kwaliteit. Ik was zelf zo zenuwachtig voor die eerste schooldag dat ik bijna foto's vergat te nemen. En waarom eigenlijk? Ze deed het fantastisch! Geen tranen, onmiddellijk gaan spelen. Wanneer ik door ging: 'Daaag mama!' Wat een flinke meid!
Het hemdje had ik vorige week nog gemaakt. Dat kon je hier zien. Ik vond het een ideale outfit om het schooljaar te starten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten