Het was heel makkelijk dat je het gewoon kan afprinten en niet zelf nog eerst alles moet liggen overtekenen. (Beetje lui...? :-p)
Daarnaast zat het kleedje zeer snel in elkaar.
Wederom maakte ik gebruik van kamsnaps. Ik vreesde wel even of ze goed in elkaar zouden klikken. Ik was vergeten om er vlieseline tussen te strijken... En ik had geen geduld om te wachten tot ik knoopjes kon gaan halen... Ik wist dat ik deze week weinig tijd zou hebben. Het moest af. Al een geluk was het was geen probleem.
Ik voegde nog een paspel tussen bovenstuk en rokgedeelte. Dit zorgde ervoor dat ik aan de achterzijde wel een beetje moest foefelen zodat het paspel mooi zat weggewerkt.
Voor mijn eigen dochtertjes zou ik nooit zwart en wit gebruiken. Maar in combinatie met het roze paspel is het prachtig geworden! Ik zou dit wat vaker moeten proberen ;-)
Het kleedje is ondertussen in een kleurrijk cadeaupapier gewikkeld. Hopelijk kan ik er ook een aan-foto van tonen. En vooral: hopelijk past het!!
Patroon: Emma en Mona
Stof: Stoffenstraat
Paspel: Veritas
Kamsnap: De stoffenmadam
Voering: De stoffenmadam



Geen opmerkingen:
Een reactie posten