Ik wil jullie toch nog even een kijkje laten nemen in mijn creaties.
![]() |
| Een rokje uit het prachtige kabouterstofje van Michael Miller. Was hier lang blijven liggen, maar eindelijk toch nog iets uit gemaakt vooraleer ik te weinig stof zou hebben. |
![]() |
| Mona Vest uit La maison Victor |
Kleedje van de droomfabriek met peter pan kraag.
Zo'n geweldig stofje!
Kan ze goed in ravotten, helpen in de tuin,...Geweldig voor een 2,5-jarige dus!
Julia Sweater van Compagnie M. Wat een zalig patroon! Makkelijk, snel en past perfect!
En nog eentje met fantastische flamingo's (kocht ik op stoffenspektakel)

Chess Sweater uit la maison Victor. Twee keer gemaakt. Weeral maar eens een super tof patroon met mooie stofjes van de stoffenmadam.
Harley top!!


En dan nog een harley top maar een beetje anders, gek...
![]() |
| Verrassing voor Tante Zus. Ze vindt de minions stiekem wel tof. Daarom maakte ik een harley top dat ze kan dragen als pyjama. |


















Geen opmerkingen:
Een reactie posten