Het pandakleedje was mijn eerste kleedje uit svdhz 2. Ik wist al gauw dat ik er nog enkele zou maken. De panda's waren een heel groot succes. Dit weekend was er een feestje en Jolientje kreeg veel bewondering. (Ik ben foto's vergeten nemen...)
Het kleedje met de bloemetjes is helemaal anders geworden dan mijn plan. De voorkant van de rok was een klein stukje gerimpeld vooraan, maar dan paste het niet meer aan het bovenstuk... Wat ik al dacht. Dus maakte ik er een plooi van vooraan.
Normaal gezien ging ik er ook mouwtjes aan zetten zoals bij het pandakleedje. Ik werkte een beetje te snel waardoor de mouwen achterwege bleven. Maar ik ben blij met het resultaat.
Het zit bovenaan precies ruim, maar dan kan er in de herfst een truitje onder en kan ze het nog lang aandoen.
Patroon: svdhz2
Stofjes: Madeline de stoffenmadam
This dress is beautiful. The fabric is gorgeous, such happy colours.
BeantwoordenVerwijderen